вторник, 19 июня 2012 г.


Назва навчальної теми
Прислівник

Основний та другорядні навчальні предмети
Українська мова
Навчальна тема
Прислівник
Вік учнів, клас
12 років, 7 клас
Стислий опис проекту
Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає питання для дослідження, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.
Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити  дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння використовувати прислівники в усному та письмовому мовленні. 
Вивчатиметься використання прислівників у фразеологізмах  та при описі картин природи.
План
Навчальні цілі·      
  З’ясування причинно-наслідкових зв’язків, ґрунтовне доведення та розуміння ідей
·         Здійснення вибору та прийняття комплексних рішень
·         Розуміння взаємозв’язків між системами
·         Визначення та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє приймати кращі рішення
·         Оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання 
·         Здатність оригінальності та інноваційності в  діяльності 
·         Розвиток, впровадження та донесення нових ідей до інших
·         Відкритість до та сприяння  новим та різноманітним перспективам
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань по темі , заповнення форм опитування, проводення обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми.

Під час роботи


·  обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

 
·  захист власних проектів, оцінюванняствореної презентації оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей 
Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію

На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати

Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблономм.

Відомості про автора
Яценко Катерина
Фах, навчальний предмет
 фах: навчальний предмет:українська мова
Навчальний заклад
Степанківська загальноосвітня школаІ-ІІІ ступенів
Місто\село, район, область
Село Степанки, Черкаський, Черкаська
Контактні дані
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
12.06-22.06.2012
Місце проведення тренінгу
Степанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Тренери
Соловей Світлана Василівна



Комментариев нет:

Отправить комментарий